Jumaat, 8 Oktober 2010

Rising Sun Doily...Again...

Fuhhhh...lama dah aku tak kongsi projek aku kat blog kesayangan aku neh...ekeke. Busy you... Ini my latest project yang dah aku siapkan malam tadi untuk kak Inna. 12 pcs of Rising Sun Doilies. Ada satu lagi projek untuk kak Inna yang aku nak kene siapkan. Almost done. Nak buat touch up sket...hehehe

Lepas ni aku nak siapkan bags for my lovely sisters in KL. Kemudian aku boleh mula check out my to-do-list dan pangkah mana yang patut...Whoaaaa...banyak nak kene buat neh...phewwwww...

Dan saje nak kongsi emosi...harga benang kat tempat aku dah semakin mahal!!! Waaaarrrggghhh!!!

8 ulasan:

Aku_tulip berkata...

su....cantik sgt...guna benang halus ek....awak memang rajin la...tahniah2

sehati sejiwa berkata...

betul tu...benang dah naik harga...huhuhu...agaknya dah makin ramai mula mengait...permintaan pun byk sebab tu kot harga benang naik harga...huhhuuu...

therosputih berkata...

cantiknya...harga benang? itulah kan...dah makin mahalla, nympah sesangat, rasa mcm nak majuk taknak mengait...tp takbleh...nak kena mengait jugak...tak jadik nak mogok...waaaaa

Sulela berkata...

Aku_tulip, yup...guna benang halus. Saya crochet sampai bengkak jari telunjuk...hehehe



Fizah, mungkin la kot. Kakak kat tempat saya ni lagi best. Minggu ni naik RM0.50. Minggu depan naik lagi RM0.50. Adoiii...rasa nyesal beli kat dia...hehehe



'ain, hahaha...bila lama tak ngait, terasa rindu lak kannn...wakaka

nurmisnan berkata...

salam su..
lama tak update..
nice sun doily..

Sulela berkata...

Nur Misnan, waalaikumsalam warahmatullah... Saya sibuk sikit nak siapkan alas kerusi untuk Kak Inna. Benang takde stok lak...huhuhu.

Nanti saya update blog bila dah siap ekkk...hehehe

Reen berkata...

Salam. I love to see your crochet pieces. Nak tanya, u jual tak tis rising sun doily. Klu yes, i nak beli a piece.

please email me.
thanks

Sulela berkata...

Waalaikumsalam warahmatullah Reen. I've e-mailed you...thanks...;D