Sunday, May 30, 2010

Small Simple Crochet Basket...

Pernah tak korang kait benda kecik2...banyak2... lepas tu hilang lak sebab bekas yang korang letakkan benda yang kecik2 dan banyak2 tu berlubang... huhuhuuuu. Sebab malas nak mencari balik benda yang dah hilang tu, aku kaitkan bakul kecik ni untuk aku letakkan benda2 kecik tu...ekekeke. Senang je sebenarnya. Aku hanya gunakan simple single crochet untuk keseluruhan bakul neh.

Ini dia benda yang kecik2 dan banyak tu. Perggghhh!!! Amat sakit hati bila kene carik balik kat mana jatuhnya...wakaka. Sekarang, senang sikit aku nak teruskan projek aku kali neh. So, tunggguuuu... hehehe

6 comments:

Aku_tulip said...

Su....cantiknya bakul tu...ok saya cop..utk besday saya taun depan...heheh...yg kecik² tu nk buat apa///tak sabar ni..nk tgk hasilnya

Sulela said...

Aku_tulip, wakaka...yang kecik2 tu akan jadi besar juga nanti... tungguuuuuu...;)

nonie said...

dah lama tunggu ni Lela...wakaka...

Sulela said...

Nonie, hehehe... banyak perkara kene kasi settle dulu. Tu yang lambat tu...;)

mamai said...

jgn jadi bakul sampah sudah lela

Sulela said...

mamai, lama ko tak buang sampah kat sini ek...hehehe