Thursday, May 13, 2010

Multi-Color Doily...

Ini projek terbaru aku yang baru je aku siapkan pagi tadi. Refer kat SINI untuk paten yang amat menarik neh. Ini doily aku yang pertama. Sronok sangat bila dah siap tadi...hehehe...

Macam kelopak bunga yang sedang kembang mekar...

Lepas dah siap, aku abadikan multi-color doily ni kat meja bulat di sudut ruang tamu aku. Nampak menarik dengan warnanya...hehehe...

2 comments:

Aku_tulip said...

Su...cantik nya...saya tak pandai la...yg spiral tu pon cam tu...masalah yg sama...saya tak pandai baca arahan....heheheheh

Sulela said...

Aku_tulip, terima kasih...heh heh heh. Tak sabar nak buat paten neh masa memula jumpa haritu. Tapi hasilnya memang cantik. Gambar tu blur sket...wakaka.

Banyak paten yang saya ada kene baca arahan. Sungguh saya tak berapa pandai kait ikut gambar...huhuhu