Wednesday, March 17, 2010

Crochet Towel Topper...

Takleh tido malam tadi, jadi aku cuba kait towel topper neh. Memang ada dalam 'to-do-list' aku...hehehe. Boleh refer VIDEO neh, by Teressa... Tutorial dia memang senang nak ikut...;)

9 comments:

'ainrahimin said...

simple and y penting, ttp cantik...

Sulela said...

'ain, kan kan kannnn...hehehe

baincardin said...

salam Su. sempat lagi tu mengait ye ^_^

'ainrahimin said...

ha'ah...hehehe..best ah jadi akak...ain jeles tau...lagi sbln ain hbs praktikal, pastu kita pakat2 share lbh byk hasil ek (kalau ain mampu buatla...kalau tak, nengok akaknya je lah, pastu pasang angan2)

Sulela said...

Bain, waalaikumsalam warahmatullah... dah minat...hehehe



'ain, wuiiishhhhh...best tu. Cepat la 'ain habis praktikal...ekeke. 'ain musti boleh buat punya...

nonie said...

salam lela...hihi...ada je benda nak crochet ye...kalau x leh nk tido mlm kira biri2 dgn calculator mcm mr bean tu ...hahaha...

Sulela said...

Waalaikumsalam warahmatullah, Nonie...hehehe. Ingat nak wat cara camtu tapi nampak biri2 tu macam benang crochet...wakakakakakaka

'ainrahimin said...

wahhh...akak doakan agar mase sebulan ni cepat berlalu...tak sabar nak bergelumang ngan bebenang...

Sulela said...

'ain, aikkkk...tak sabar nampaknya adik akak neh...ekekeke. Sebulan tu tak lama, dik. Tapi kak tak sabar jugak nak tengok hasil tangan 'ain neh. Akak doakan ekkk...hehehe