Saturday, May 30, 2009

Amigurumi Cacti...

Amigurumi cactus ni aku belajar dari en.Google. Saje terjah2 blog orang-ramai yang kebanyakannya mat salleh dan baca apa yang mereka buat. Terus-terang aku kata la, bukan senang nak belajar benda2 baru camni tapi aku bertekad sesangat sebab terlalu teringin nak memiliki benda ni untuk diri aku sendiri...hehehe. Jadi, inilah hasilnya...

9 comments:

Nursuzry said...

firdaus ckp shantek....

Sulela said...

Shantek ke...time kasihhhh...hehehe...kembang lak...kekeke

Nursuzry said...

hehehehe

c-idah said...

yg cam nie xpandai uwat....
cantik sangat2...

Sulela said...

c-idah, yang ni tersangatlah senangnya. Hanya kait front dan back loop selang seli. Jahit kat hujung dan sumbat dengan kapas etc. Kalau nak tutorial dia, nanti kak carikan link dia...hehehe

c-idah said...

boleh jugak kak...
t dapat link dia akk bg tau eh...

nak raya nie kan..
leh la wat pameran para tetamu..
hehehehe...

Sulela said...

c-idah, kak refer kat link ni...

http://www.crochetpatterncentral.com/directory/amigurumi.php

Macam-macam ada kat situ. Good luck sis. Jangan lupa ye show off kat blog...kekeke

Gee said...

wow!! teramat cantik!! rasa nak bikin jugakla letak atas meja thanks Su sbb tjkkan :)

Sulela said...

Gee, lepas dah buat, tunjuk ekkk...hehehe. Kalau nak letak atas meja, saya cadangkan Gee letak benda berat kat bahagian pasu dia...mmmm...letak guli ke...batu akuarium ke...etc. Kalau tak, asyik nak jatuh jek...ekeke