Selasa, 25 Januari 2011

Motifs To Share...


This motif is called Pineapple Square. Hmmmm... pattern neh aku dapat kat Celt's Vintage Crochet site tapi too bad...lepas google baru aku dapat tahu site tu dah close pulak...sayangnyaaa... huhuhu





Motif yang ni aku dapat dari SINI. Link dia memang aku ada letak kat bahagian free patterns dalam blog aku...hehehe







Yang ni pun sama jugak. Pattern aku jumpa kat SINI. Banyak free patterns menarik ada kat link tu...hehehe...







Pattern neh nama dia Governor's Lady Crochet for tables actually...wakaka. Rasanya kalau buat table runner neh, cantik la kot... Tapi link tu kalau korang nak beli pattern dia la sebab site untuk free pattern dah ditutup...huhuhu...




Hmmmm...let see... pattern mana yang aku nak guna untuk buat alas meja aku neh...

8 ulasan:

therosputih berkata...

ain rasa mesti akak pilih pattern Pineapple Square sbb ain rasa gitu...agagaga...bulih terima ka alasan saya ni kak...

MamaDaniel berkata...

saya suka yang no.3.. maybe nmpk lopong sikit tapi bunga dia cute.. :) akak dah try semua ni.. pastu akak pilih 1 je ke atau akak akan ada 4 table runner yang berbeza?
akak guna benang apa ni ek kak?

Unknown berkata...

OMG!!...site tu mmg best..tk pernah jumpa sblm nih. Thanks for sharing! site baru ke?

Btw nk bat yg pattern flat for table runner, pineapple square or governor's lady crochet ok gak =)
Yg timbul2 tu bat for tepi table runner =D

Sulela berkata...

'ain, hahaha...memang begitu la rasanya neh...ekekeke



MamaDaniel, kak rasa nak buat satu table runner je guna salah satu daripada motif tu...hehehe. Kak guna benang halus jenama Minlon ;)



MisFyd, hmmmm...rasanya site tu dah lama kot sebab saya dah lama jumpa...ekeke.

Rasa MisFyd punya idea buleh diterima neh...wakaka

amani berkata...

semua cantik,. tapi plg suka yg no 3 n 4!!

Sulela berkata...

amani, kak tengah buat projek guna motif no.3 tu...ekeke. Tunggu hasilnya...hehehe

MamaDaniel berkata...

yeah.. no.3.. tak sabar nak tgk... :D

Sulela berkata...

MamaDaniel, tunggguuuuu...wakaka