Saturday, August 22, 2009

Hmmmmm...Alahaiiii...

Buku ni aku beli masa pesta buku kat Mines haritu. Tapi sampai sekarang aku tak dapat ikut tunjuk ajar yang ditulis dalam buku neh. Aku hanya mampu melihat gambar hasil kaitan yang telah dibuat oleh penulis buku je...hmmmmmm...

Namun aku tak mengalah. Aku carik lak buku neh. Pun aku hadapi masalah yang sama. Susah betul aku nak ikut. Aku tak faham... Adehhhh...rugi duit den...huhuhuuuu

15 comments:

c-idah said...

wah!!!!
dh main buku plak dh...
haha...

dh test wt lom?

Naz said...

susah sngt ker ilustrasi dlm buku tu Lela? agaknya guna video mcm dlm utube lagi senang kot...

Sulela said...

c-idah, test apolak...tak faham baca arahan dia la...ahahahaha



Naz, betul katamu itu... Tengok vidoe lebih senang. Tapi aku takkan mengalah. Aku akan cuba gak satu hari nanti...ekekekeke

Naz said...

cubalah.. mana tau lagi best dr guna video..

Sulela said...

Naz, insyaAllah... tapi lepas raya la...huhuhuhuuu

c-idah said...

wakakakaka....

youtube lg ok kot...
x pe kak..
cuba jgn x cuba!!

dh wt t tepekkan eh pic nye..

Sulela said...

c-idah, kak pun rasa Youtube lagi ok. Macam2 pattern dia tayangkan cuma masa je yang tak cukup nak godek...ekekeke...

Itu sudah mestiiiiii...harharharhar

sehati sejiwa said...

fizah pun tak paham tgk buku tu..beli gak ..tp tgk paten n tgk video lagi ok dr baca paten..wuih pening tau! heheehe

Sulela said...

Fizah, ekekeke...betul tu. Ntah apa yang dia tulis pun, saya tak tahu...wakakaka....

floweristachantress said...

saya pun beli dua-dua buku ni tp langsung tak boleh faham :(

suziyana said...

haah..saya pun..cam complicated sgt..

Sulela said...

suziyana, kannnn...huhuhuuuuu

mekzaa said...

ingatkan saya sorang jer yg tak faham. hehehee

Sulela said...

mekzaa, wakaka...samelah kita ek. Tapi kakak saya lak kata dia senang nak faham. Terus saya bagi buku2 tu kat dia...hehehe

Anonymous said...

kalu dah biasa guna b.i mmg susah nak paham buku ni..aku pun penah baca.tak paham langsung dan jadi makin pening..heheheh